Fy fan för Tele2!!
Nu är det dags igen, det där jäääääävla Tele2!
Hade ju lite strul för ett par veckor sen med att få ett nytt modem, och dels berodde det på att de inte dokumenterat att jag hade fått ett nytt 4G-modem i november förra året, så de var tvungen att gå bakvägen på nåt vis för att få in det i datorn... Men iaf, det skulle fixas och jag fick ju ett nytt förra veckan.
Ikväll svarar jag i mobilen när Tele2 ringer, och en kille informerade mig om att jag skulle få ett nytt modem då Tele2 uppgraderar till 4G och bla bla... Där avbröt jag killen och sa "har ni koll på att jag nyligen fått ett nytt modem?". Det hade de inte. Jag fortsätter; "Jo, för bara några dagar sen fick jag ett nytt modem då jag felanmälde det jag fick i november förra året, men det har ni inte dokumenterat..." Pip pip pip. Där LÄGGER KILLEN PÅ! Utan att säga "ok, tack ändå" eller vad som helst. Ska man ha såna som jobbar??? Fy fan!
Däremot var killen som svarade på TV Box-avdelningen i em mycket trevlig, men han var ju värmlänning oxå.
Hepp
Kommentarer
Postat av: Tele2
Hej Anna,
Vi får beklaga om vår säljare avslutade samtalet på ett oprofessionellt sätt gentemot dig. Det är ytterst viktigt för oss att våra säljare alltid är professionella oavsett vad samtalen gäller. Vi hoppas att du framöver får en bättre upplevelse av våra säljare. Önskar du inte att våra säljare ska ringa dig på telefonen kan vi spärra den servicen. Du är välkommen att mejla mig direkt om du önskar hjälp med detta.
Med vänliga hälsningar
Michaela Lindell, Tele2
[email protected]
Trackback